Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Warum wir Kultur sehen wo keine ist und umgekehrt! : Empfehlungen für eine differenzierte Auseinandersetzung mit dem Konzept "Kultur" im schulischen Kontext

Title data

Utler, Astrid:
Warum wir Kultur sehen wo keine ist und umgekehrt! : Empfehlungen für eine differenzierte Auseinandersetzung mit dem Konzept "Kultur" im schulischen Kontext.
In: Holzbrecher, Alfred ; Over, Ulf (ed.): Handbuch Interkulturelle Schulentwicklung. - Weinheim : Beltz , 2015 . - pp. 47-54
ISBN 978-3-407-25715-4

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology
300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 13 Feb 2018 08:25
Last Modified: 13 Jan 2022 07:33
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/42268