Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Moral im Geschichtsbewusstsein : Theoretische Überlegungen und empirische Befunde als Anknüpfungsmöglichkeiten für den Geschichtsunterricht in der Sekundarstufe I

Title data

Kölbl, Carlos:
Moral im Geschichtsbewusstsein : Theoretische Überlegungen und empirische Befunde als Anknüpfungsmöglichkeiten für den Geschichtsunterricht in der Sekundarstufe I.
In: Horster, Detlef ; Oelkers, Jürgen (ed.): Pädagogik und Ethik. - Wiesbaden , 2005 . - pp. 235-257
ISBN 3-8100-3976-4

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology > Chair Psychology - Univ.-Prof. Dr. Carlos Kölbl
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology
300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 15 May 2018 07:32
Last Modified: 15 May 2018 07:32
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44139