Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Der Einfluss von Schulklasse und Schule auf den Lernerfolg : Ausgewählte Resultate der Hannoverschen Grundschulstudie

Title data

Kölbl, Carlos ; Billmann-Mahecha, Elfriede ; Tiedemann, Joachim:
Der Einfluss von Schulklasse und Schule auf den Lernerfolg : Ausgewählte Resultate der Hannoverschen Grundschulstudie.
In: Grundschule. Vol. 39 (2006) . - pp. 52-54.
ISSN 0533-3431

Further data

Item Type: Article in a journal
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology > Chair Psychology - Univ.-Prof. Dr. Carlos Kölbl
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology
300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 15 May 2018 08:24
Last Modified: 15 May 2018 08:24
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44143