Title data
Vollmer, Theresa:
Vielfältig vernetzt : Möglichkeiten und Grenzen sozialen Lernens in der Ganztagsschule.
In: Steinhäuser, Henry ; Zierer, Klaus ; Zöller, Arnulf
(ed.):
Portfolio Ganztagsschule. -
Baltmannsweiler
: Schneider Verlag Hohengehren
,
2019
. - pp. 89-96
ISBN 9783834019219
Project information
Project financing: |
Bundesministerium für Bildung und Forschung Das diesem Beitrag zugrundeliegende Forschungsvorhaben wird im Rahmen der gemeinsamen „Qualitätsoffensive Lehrerbildung“ von Bund und Ländern mit Mitteln des Bundesministeriums für Bildung und Forschung unter dem Förderkennzeichen 01JA1601 gefördert. |
---|
Further data
Item Type: | Article in a book |
---|---|
Refereed: | Yes |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair General Didactics > Chair General Didactics - Univ.-Prof. Dr. Iris Clemens Faculties Faculties > Faculty of Cultural Studies Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair General Didactics |
Result of work at the UBT: | Yes |
DDC Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
Date Deposited: | 09 Jan 2019 09:18 |
Last Modified: | 09 Jan 2019 09:18 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/46807 |