Title data
Dietrich, Fabian:
Konturen einer Rekonstruktiven Governanceforschung : Zu einer rekonstruktiven Perspektivierung von Schule als Mehrebenensystem und deren Stellenwert im Kontext der Schul- und Professionalisierungsforschung.
In: Heinrich, Martin ; Wernet, Andreas
(ed.):
Rekonstruktive Bildungsforschung : Zugänge und Methoden. -
Wiesbaden
: Springer VS
,
2018
. - pp. 73-94
ISBN 978-3-658-18006-5
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-18007-2_6
Further data
Item Type: | Article in a book |
---|---|
Refereed: | Yes |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education > Chair School Education - Univ.-Prof. Dr. Fabian Dietrich Faculties Faculties > Faculty of Cultural Studies Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education |
Result of work at the UBT: | No |
DDC Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
Date Deposited: | 14 Oct 2020 06:02 |
Last Modified: | 14 Oct 2020 06:02 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/58130 |