Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Konturen einer Rekonstruktiven Governanceforschung : Zu einer rekonstruktiven Perspektivierung von Schule als Mehrebenensystem und deren Stellenwert im Kontext der Schul- und Professionalisierungsforschung

Title data

Dietrich, Fabian:
Konturen einer Rekonstruktiven Governanceforschung : Zu einer rekonstruktiven Perspektivierung von Schule als Mehrebenensystem und deren Stellenwert im Kontext der Schul- und Professionalisierungsforschung.
In: Heinrich, Martin ; Wernet, Andreas (ed.): Rekonstruktive Bildungsforschung : Zugänge und Methoden. - Wiesbaden : Springer VS , 2018 . - pp. 73-94
ISBN 978-3-658-18006-5
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-18007-2_6

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education > Chair School Education - Univ.-Prof. Dr. Fabian Dietrich
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 14 Oct 2020 06:02
Last Modified: 14 Oct 2020 06:02
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/58130