Title data
Dietrich, Fabian:
Die symbolische Ordnung des "Realen" : Zu einer Ausdifferenzierung eines schulkulturtheoretischen Mehrebenenmodells.
In: Moldenhauer, Anna ; Asbrand, Barbara ; Hummrich, Merle ; Idel, Till-Sebastian
(ed.):
Schulentwicklung als Theorieprojekt : Forschungsperspektiven auf Veränderungsprozesse von Schule. -
Wiesbaden
: Springer VS
,
2021
. - (Schule und Gesellschaft
; 61
)
ISBN 978-3-658-30773-8
Further data
Item Type: | Article in a book |
---|---|
Refereed: | Yes |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education > Chair School Education - Univ.-Prof. Dr. Fabian Dietrich Faculties Faculties > Faculty of Cultural Studies Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education |
Result of work at the UBT: | Yes |
DDC Subjects: | 300 Social sciences 300 Social sciences > 370 Education |
Date Deposited: | 09 Dec 2020 13:45 |
Last Modified: | 09 Dec 2020 13:45 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/60947 |