Title data
Dietrich, Fabian:
Zum Sein und Sollen : Eine relationale Perspektivierung des Verhältnisses schulischer Programmatik und Wirklichkeit am Beispiel Inklusion.
In: Goldmann, Daniel ; Richter, Sophia ; Wenzl, Thomas
(ed.):
Die Grenzen der Erziehung revisited : Zum Ringen um das Verhältnis von Idealen und pädagogisch Möglichem. -
Opladen
: Barbara Budrich
,
2024
ISBN 978-3-8474-2763-6
Further data
Item Type: | Article in a book |
---|---|
Refereed: | Yes |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education > Chair School Education - Univ.-Prof. Dr. Fabian Dietrich |
Result of work at the UBT: | Yes |
DDC Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
Date Deposited: | 07 Aug 2024 07:34 |
Last Modified: | 07 Aug 2024 07:34 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/90162 |