Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Zum Sein und Sollen : Eine relationale Perspektivierung des Verhältnisses schulischer Programmatik und Wirklichkeit am Beispiel Inklusion

Title data

Dietrich, Fabian:
Zum Sein und Sollen : Eine relationale Perspektivierung des Verhältnisses schulischer Programmatik und Wirklichkeit am Beispiel Inklusion.
In: Goldmann, Daniel ; Richter, Sophia ; Wenzl, Thomas (ed.): Die Grenzen der Erziehung revisited : Zum Ringen um das Verhältnis von Idealen und pädagogisch Möglichem. - Opladen : Barbara Budrich , 2024
ISBN 978-3-8474-2763-6

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education > Chair School Education - Univ.-Prof. Dr. Fabian Dietrich
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 07 Aug 2024 07:34
Last Modified: 07 Aug 2024 07:34
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/90162