Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Wertschätzung als pädagogische Kommunikationsform im Spannungsfeld von actio und passio : über die Paradoxieanfälligkeit von Unterricht

Title data

Clemens, Iris:
Wertschätzung als pädagogische Kommunikationsform im Spannungsfeld von actio und passio : über die Paradoxieanfälligkeit von Unterricht.
In: Paragrana. Vol. 18 (2009) Issue 2 . - pp. 102-111.
ISSN 0938-0116
DOI: https://doi.org/10.1524/para.2009.0028

Further data

Item Type: Article in a journal
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair General Didactics > Chair General Didactics - Univ.-Prof. Dr. Iris Clemens
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair General Didactics
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 23 Feb 2016 09:48
Last Modified: 23 Feb 2016 09:48
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/18362