Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Historisches Denken : Fokussierte Interviews und Gruppendiskussionen als Möglichkeiten des empirisch-psychologischen Zugangs

Title data

Kölbl, Carlos:
Historisches Denken : Fokussierte Interviews und Gruppendiskussionen als Möglichkeiten des empirisch-psychologischen Zugangs.
In: Günther-Arndt, Hilke (ed.): Geschichtsunterricht und didaktische Rekonstruktion. - Oldenburg , 2005 . - pp. 17-31

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology > Chair Psychology - Univ.-Prof. Dr. Carlos Kölbl
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology
300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 15 May 2018 07:29
Last Modified: 15 May 2018 07:29
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44138