Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Zum Nutzen der dokumentarischen Methode für die Hypothesen- und Theoriebildung in der Geschichtsbewusstseinsforschung

Title data

Kölbl, Carlos:
Zum Nutzen der dokumentarischen Methode für die Hypothesen- und Theoriebildung in der Geschichtsbewusstseinsforschung.
In: Günther-Arndt, Hilke ; Sauer, Michael (ed.): Geschichtsdidaktik empirisch : Untersuchungen zum historischen Denken und Lernen. - Münster , 2006 . - pp. 29-48 . - (Zeitgeschichte - Zeitverständnis ; 14 )
ISBN 3-8258-8449-X

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology > Chair Psychology - Univ.-Prof. Dr. Carlos Kölbl
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology
300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 15 May 2018 08:28
Last Modified: 15 May 2018 08:28
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44144