Title data
Kölbl, Carlos:
Zum Nutzen der dokumentarischen Methode für die Hypothesen- und Theoriebildung in der Geschichtsbewusstseinsforschung.
In: Günther-Arndt, Hilke ; Sauer, Michael
(ed.):
Geschichtsdidaktik empirisch : Untersuchungen zum historischen Denken und Lernen. -
Münster
,
2006
. - pp. 29-48
. - (Zeitgeschichte - Zeitverständnis
; 14
)
ISBN 3-8258-8449-X
Further data
Item Type: | Article in a book |
---|---|
Refereed: | No |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology > Chair Psychology - Univ.-Prof. Dr. Carlos Kölbl Faculties Faculties > Faculty of Cultural Studies Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology |
Result of work at the UBT: | No |
DDC Subjects: | 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology 300 Social sciences > 370 Education |
Date Deposited: | 15 May 2018 08:28 |
Last Modified: | 15 May 2018 08:28 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44144 |