Title data
Konrad, Lisa ; Kölbl, Carlos:
N=1 : die Einzelfallanalyse als Mittel der Erkenntnisbildung innerhalb einer subjektorientierten Geschichtsdidaktik.
In: Ammerer, Heinrich ; Hellmuth, Thomas ; Kühberger, Christoph
(ed.):
Subjektorientierte Geschichtsdidaktik. -
Schwalbach/Taunus
: Wochenschau Verlag
,
2015
. - pp. 217-240
ISBN 978-3-7344-0083-4
Further data
Item Type: | Article in a book |
---|---|
Refereed: | No |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology > Chair Psychology - Univ.-Prof. Dr. Carlos Kölbl Faculties Faculties > Faculty of Cultural Studies Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology |
Result of work at the UBT: | Yes |
DDC Subjects: | 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology 300 Social sciences > 370 Education |
Date Deposited: | 28 May 2018 08:33 |
Last Modified: | 16 Jan 2019 08:45 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44399 |