Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

N=1 : die Einzelfallanalyse als Mittel der Erkenntnisbildung innerhalb einer subjektorientierten Geschichtsdidaktik

Title data

Konrad, Lisa ; Kölbl, Carlos:
N=1 : die Einzelfallanalyse als Mittel der Erkenntnisbildung innerhalb einer subjektorientierten Geschichtsdidaktik.
In: Ammerer, Heinrich ; Hellmuth, Thomas ; Kühberger, Christoph (ed.): Subjektorientierte Geschichtsdidaktik. - Schwalbach/Taunus : Wochenschau Verlag , 2015 . - pp. 217-240
ISBN 978-3-7344-0083-4

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology > Chair Psychology - Univ.-Prof. Dr. Carlos Kölbl
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology
300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 28 May 2018 08:33
Last Modified: 16 Jan 2019 08:45
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44399