Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Geschlecht und Gender im Geschichtsunterricht : eine intersektionale Analyse professionellen Wissens und Handelns von Lehrkräften

Title data

Konrad, Lisa:
Geschlecht und Gender im Geschichtsunterricht : eine intersektionale Analyse professionellen Wissens und Handelns von Lehrkräften.
Opladen : Budrich , 2018 . - 324 p.
ISBN 978-3-86388-768-1
( Doctoral thesis, 2017 , Universität Bayreuth, Kulturwissenschaftliche Fakultät, Lehrstuhl Psychologie)

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology > Chair Psychology - Univ.-Prof. Dr. Carlos Kölbl
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair Psychology
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 100 Philosophy and psychology > 150 Psychology
300 Social sciences > 370 Education
900 History and geography > 900 History
Date Deposited: 28 May 2018 12:56
Last Modified: 16 Jan 2019 08:44
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44416