Gruppieren nach:
Jahr |
PersonAnzahl der Einträge: 6.
2024
Keller, Robert ; Neubig, Stefan ; Rebholz, Dominik ; Schmücker, Dirk:
How Many Tourists Next Weekend? : Conceptualizing AI-Based Forecasts For Visitor Management in Tourism.
In: Marketing Review St. Gallen.
(Juni 2024)
.
ISSN 1865-7516
2020
Moesch, Christian ; Marklowski, Tim ; Ströbel, Tim:
Funktionalität oder Nachhaltigkeit? : Eine Bestandsaufnahme im Schweizer Bergsportmarkt.
In: Marketing Review St. Gallen.
Bd. 37
(2020)
Heft 4
.
- S. 72-78.
ISSN 1865-7516
2019
Stieler, Maximilian ; Germelmann, Claas Christian ; Walliser, Björn:
Rationality and Emotionality of Sponsorship Negotiations : Managerial Approaches to Sponsorship Decision-Making.
In: Marketing Review St. Gallen.
Bd. 36
(2019)
Heft 6
.
- S. 44-51.
ISSN 1865-7516
2018
Ströbel, Tim ; Hüttermann, Marcel ; Hannich, Frank M. ; Nagel, Siegfried:
Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : Eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. Pauli.
In: Marketing Review St. Gallen.
Bd. 35
(2018)
Heft 5
.
- S. 82-89.
ISSN 1865-7516
2014
Buck, Christoph ; Horbel, Chris ; Kessler, Tim ; Germelmann, Claas Christian:
Mobile Consumer Apps : Big Data Brother is Watching You.
In: Marketing Review St. Gallen.
Bd. 31
(2014)
Heft 1
.
- S. 26-35.
ISSN 1865-7516
DOI: https://doi.org/10.1365/s11621-014-0318-2
2010
Gröppel-Klein, Andrea ; Germelmann, Claas Christian:
"Der Kunde ist König" : subjektiv empfundene Kundendominanz als Erfolgsfaktor.
In: Marketing Review St. Gallen.
Bd. 27
(2010)
Heft 3
.
- S. 32-37.
ISSN 1865-7516
DOI: https://doi.org/10.1007/s11621-010-0044-3
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Marketing_Review_St=2E_Gallen/XML/Marketing_Review_St=2E_Gallen.xml