Veröffentlichungen "Merkl, Lisa-Marie"

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Publikationsform | Jahr
Anzahl der Einträge: 3.

Veranstaltungsbeitrag

Merkl, Lisa-Marie ; Diekmann, Larissa ; Germelmann, Claas Christian:
How do Traffic Light Labels work for Food Choices? : Insights of two Empirical Studies on underlying Mechanisms and Effects in Self-Service Canteens: An Abstract.
2023
Veranstaltung: Academy of Marketing Science Annual Conference , 17.-19. Mai 2023 , New Orleans, LA, USA.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Merkl, Lisa-Marie ; Diekmann, Larissa ; Germelmann, Claas Christian:
Do green traffic-light labels signal healthy, tasty, and filling? : How traffic-light labels impact food perception and food choice in self-service canteens.
2022
Veranstaltung: EMAC Annual Conference 2022 , 24.-27. Mai 2022 , Budapest, Ungarn.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Harnischmacher, Jannike ; Merkl, Lisa-Marie ; Germelmann, Claas Christian:
Following the Tracks of Salience Nudges : Short-Term Effects and Long-Term Wear-Out Effects of a Salience Nudge in a Retail Setting.
2022
Veranstaltung: French-Austrian-German Workshop on Consumer Behaviour , 03. – 05.07.2022 , Saarbrücken, Deutschland.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Diese Liste wurde am Fri Apr 19 08:45:16 2024 CEST generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/XML/person_gndid/1260561232.xml