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PersonAnzahl der Einträge: 15.
2024
Rese, Alexandra ; Wolfschmidt, Daniela:
In the Aftermath of the Pandemic: A Jobs-to-be-done Perspective on Stationary Retailing.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 46
(2024)
Heft 4
.
- S. 19-38.
ISSN 0344-1369
Ries, Teresa ; Baier, Daniel:
The Role of Self-Determination Theory in Explaining Patients' Motivation to Continue Using Telemedicine in a Post-Pandemic World.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 46
(2024)
Heft 1
.
- S. 40-58.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2024-1-40
2023
Schreiner, Timo:
Balancing Consumer Self-Benefits and Altruism in Online Shopping : Examining Consumer Preferences for Customized and Personalized Cause-Related Marketing Campaigns Versus Price Discounts.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 45
(2023)
Heft 3
.
- S. 53-74.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-3-53
Brand, Benedikt Martin ; Kopplin, Cristopher Siegfried:
Effective Return Prevention Measures in the Post-purchase Stage : A Best-Worst Scaling Approach.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 45
(2023)
Heft 1
.
- S. 30-47.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-1-30
Rese, Alexandra ; Pan, Yongting:
Effects of Live Streaming Commerce on Returns and Measures for Return Avoidance from a Customer’s Perspective.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 45
(2023)
Heft 4
.
- S. 14-31.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-4-14
Mzoughi, Mohamed-Nabil ; Chaieb, Safa ; Garrouch, Karim:
Effects of the Variation of Rhetorical Ambiguity on Advertising Persuasion : Mediating Role of the Mental Imagery and Moderating Role of the Tolerance to
Ambiguity.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 45
(2023)
Heft 3
.
- S. 75-90.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-3-75
Heimann, Kira Marie ; Bilstein, Nicola ; Haurand, Michelle Désirée:
Smart Transformative Services to Defuse Crises? The Meaning of Trust for the Usage of Digital Contact Tracing Apps.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 45
(2023)
Heft 1
.
- S. 48-65.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-1-48
2018
Stieler, Maximilian ; Germelmann, Claas Christian:
Actor Engagement Practices and Triadic Value Co-creation in the Team Sports Ecosystem.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 40
(2018)
Heft 4
.
- S. 30-43.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2018-4-30
2017
Held, Johanna ; Stieler, Maximilian ; Germelmann, Claas Christian ; Ashworth, Laurence:
When Brand Representatives Act as Sales Associates : Mechanisms and Effects of Native Selling and its Disclosure.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 39
(2017)
Heft 1
.
- S. 44-62.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2017-1-44
2014
Selka, Sebastian ; Baier, Daniel:
Kommerzielle Anwendung auswahlbasierter Verfahren der Conjointanalyse: eine empirische Untersuchung zur Validitätsentwicklung.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 36
(2014)
Heft 1
.
- S. 54-64.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369_2014_1_54
2012
Stüber, Eva ; Schreiber, Stefanie ; Baier, Daniel:
Die Bedeutung der Personalisierung im Internethandel : Eine SERVQUAL-basierte Wirkungsmessung am Beispiel einer Internetapotheke.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 34
(2012)
Heft 3
.
- S. 165-178.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2012-3-165
2007
Germelmann, Claas Christian ; Gröppel-Klein, Andrea:
Wenn doppelt (nicht) besser hält : kann die Wirkung von positiven Medienberichten über eine Marke durch Werbung verstärkt werden?
In: Marketing : ZFP.
Bd. 29
(2007)
Heft 4
.
- S. 217-232.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2007-4-217
2004
Dienstleistungsmarketing, Spezialausgabe der "Marketing - Zeitschrift für Forschung und Praxis".
Hrsg.: Kleinaltenkamp, Michael ; Woratschek, Herbert
Marketing : ZFP.
Bd. 26, 2. Quartal
(2004)
.
- 72 S.
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2004-Sonderheft-2004-1
2002
Woratschek, Herbert ; Roth, Stefan ; Pastowski, Sven:
Geschäftsmodelle und Wertschöpfungskonfigurationen im Internet.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 24
(2002)
.
- S. 57-72.
ISSN 0344-1369
1996
Gaul, Wolfgang ; Baier, Daniel ; Apergis, Apostoulos:
Testmarktsimulationsverfahren in Deutschland - Eine vergleichende Analyse.
In: Marketing : ZFP.
Bd. 18
(1996)
Heft 3
.
- S. 203-217.
ISSN 0344-1369
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