Zeitschrift: Marketing : ZFP

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: B | G | H | K | M | R | S | W
Anzahl der Einträge: 15.

B

Brand, Benedikt Martin ; Kopplin, Cristopher Siegfried:
Effective Return Prevention Measures in the Post-purchase Stage : A Best-Worst Scaling Approach.
In: Marketing : ZFP. Bd. 45 (2023) Heft 1 . - S. 30-47.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-1-30

G

Germelmann, Claas Christian ; Gröppel-Klein, Andrea:
Wenn doppelt (nicht) besser hält : kann die Wirkung von positiven Medienberichten über eine Marke durch Werbung verstärkt werden?
In: Marketing : ZFP. Bd. 29 (2007) Heft 4 . - S. 217-232.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2007-4-217

Gaul, Wolfgang ; Baier, Daniel ; Apergis, Apostoulos:
Testmarktsimulationsverfahren in Deutschland - Eine vergleichende Analyse.
In: Marketing : ZFP. Bd. 18 (1996) Heft 3 . - S. 203-217.
ISSN 0344-1369

H

Heimann, Kira Marie ; Bilstein, Nicola ; Haurand, Michelle Désirée:
Smart Transformative Services to Defuse Crises? The Meaning of Trust for the Usage of Digital Contact Tracing Apps.
In: Marketing : ZFP. Bd. 45 (2023) Heft 1 . - S. 48-65.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-1-48

Held, Johanna ; Stieler, Maximilian ; Germelmann, Claas Christian ; Ashworth, Laurence:
When Brand Representatives Act as Sales Associates : Mechanisms and Effects of Native Selling and its Disclosure.
In: Marketing : ZFP. Bd. 39 (2017) Heft 1 . - S. 44-62.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2017-1-44

K

Dienstleistungsmarketing, Spezialausgabe der "Marketing - Zeitschrift für Forschung und Praxis".
Hrsg.: Kleinaltenkamp, Michael ; Woratschek, Herbert
Marketing : ZFP. Bd. 26, 2. Quartal (2004) . - 72 S.
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2004-Sonderheft-2004-1

M

Mzoughi, Mohamed-Nabil ; Chaieb, Safa ; Garrouch, Karim:
Effects of the Variation of Rhetorical Ambiguity on Advertising Persuasion : Mediating Role of the Mental Imagery and Moderating Role of the Tolerance to Ambiguity.
In: Marketing : ZFP. Bd. 45 (2023) Heft 3 . - S. 75-90.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-3-75

R

Rese, Alexandra ; Wolfschmidt, Daniela:
In the Aftermath of the Pandemic: A Jobs-to-be-done Perspective on Stationary Retailing.
In: Marketing : ZFP. Bd. 46 (2024) Heft 4 . - S. 19-38.
ISSN 0344-1369

Ries, Teresa ; Baier, Daniel:
The Role of Self-Determination Theory in Explaining Patients' Motivation to Continue Using Telemedicine in a Post-Pandemic World.
In: Marketing : ZFP. Bd. 46 (2024) Heft 1 . - S. 40-58.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2024-1-40

Rese, Alexandra ; Pan, Yongting:
Effects of Live Streaming Commerce on Returns and Measures for Return Avoidance from a Customer’s Perspective.
In: Marketing : ZFP. Bd. 45 (2023) Heft 4 . - S. 14-31.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-4-14

S

Schreiner, Timo:
Balancing Consumer Self-Benefits and Altruism in Online Shopping : Examining Consumer Preferences for Customized and Personalized Cause-Related Marketing Campaigns Versus Price Discounts.
In: Marketing : ZFP. Bd. 45 (2023) Heft 3 . - S. 53-74.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2023-3-53

Stieler, Maximilian ; Germelmann, Claas Christian:
Actor Engagement Practices and Triadic Value Co-creation in the Team Sports Ecosystem.
In: Marketing : ZFP. Bd. 40 (2018) Heft 4 . - S. 30-43.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2018-4-30

Selka, Sebastian ; Baier, Daniel:
Kommerzielle Anwendung auswahlbasierter Verfahren der Conjointanalyse: eine empirische Untersuchung zur Validitätsentwicklung.
In: Marketing : ZFP. Bd. 36 (2014) Heft 1 . - S. 54-64.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369_2014_1_54

Stüber, Eva ; Schreiber, Stefanie ; Baier, Daniel:
Die Bedeutung der Personalisierung im Internethandel : Eine SERVQUAL-basierte Wirkungsmessung am Beispiel einer Internetapotheke.
In: Marketing : ZFP. Bd. 34 (2012) Heft 3 . - S. 165-178.
ISSN 0344-1369
DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2012-3-165

W

Woratschek, Herbert ; Roth, Stefan ; Pastowski, Sven:
Geschäftsmodelle und Wertschöpfungskonfigurationen im Internet.
In: Marketing : ZFP. Bd. 24 (2002) . - S. 57-72.
ISSN 0344-1369

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 12:46:53 2024 CET generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Marketing_=3A_ZFP/XML/Marketing_=3A_ZFP.xml