|
|
Institutionen der Universität Bayreuth Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement - Univ.-Prof. Dr. Nicola Bilstein
Springe zu: A | B | F | G | H | K | S | WAnzahl der Einträge auf dieser Ebene: 51. A
B
Bischoff, P. ; Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Verleye, Katrien:
Shedding More Light on Customer Value : A Meta-Analysis.
2021
Veranstaltung: 2021 Frontiers in Service Conference
, 09.-10. Juli 2021
, Philadelphia, USA, online.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Benoit, Sabine ; Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Sichtmann, Christina:
Member Participation in Commerce-Based Online Communities.
In: Hennig-Thurau, Thorsten ; Hofacker, Charles F.
(Hrsg.):
What Happens in Marketing, Stays Digital : Rethinking Marketing in the Era of Unlimited Data : Winter Marketing Academic Conference 2016. -
Chicago
,
2016
. - K70-K71
. - (AMA Educators Proceedings
; 27
)
Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens:
Understanding Co-Production in Service Recovery Processes.
In: Mickelsson, Jacob ; Helkkula, Anu
(Hrsg.):
Innovative service perspectives : Proceedings from the AMA SERVSIG International Service Research Conference. -
Helsinki
: Hanken School of Economics,
2012
. - S. 92
F
G
H
K
Kaiser, Marie I. ; Killin, Anton ; Abendroth, Anja-Kristin ; Back, Mitja D. ; Baune, Bernhard T. ; Bilstein, Nicola ; Breitmoser, Yves ; Caspers, Barbara A. ; Gadau, Jürgen ; Gossmann, Toni I. ; Kaiser, Sylvia ; Krüger, Oliver ; Kurtz, Joachim ; Lengersdorf, Diana ; Malsch, Annette K. F. ; Müller, Caroline ; Rauthmann, John F. ; Reinhold, Klaus ; Richter, S. Helene ; Stummer, Christian ; Trappes, Rose ; Voelcker-Rehage, Claudia ; Wittmann, Meike J.:
Individualisation and individualised science across disciplinary perspectives.
In: European Journal for Philosophy of Science.
Bd. 14
(2024)
.
- 41.
DOI: https://doi.org/10.1007/s13194-024-00602-8
S
Schleef, Melina ; Bilstein, Nicola ; Schrader, P. ; Stummer, Christian:
Smart, Smarter, Dumb : Legal Obligation versus Voluntary Commitment to Provide Service Updates and Their Impact on Consumers' Behavioral Intentions.
2021
Veranstaltung: 2021 Frontiers in Service Conference
, 09.-10. Juli 2021
, Philadelphia, USA, online.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
W
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/XML/divisions/133008-101.xml
|